28 Kasım 2011 Pazartesi

teknoloji ve e-ticaret

Günümüzde teknoloji eğitimden alışverişe hayatımızın birçok alanında yoğun olarak kullanılmaktadır.Bu gelişmeler  birçok değişikşikliğide beraberinde getirdi,tabi ki bu iş dünyasınada yansıdı,ileri yaşlı pazarlama yöneticileri ekip kurup onu yönetmede, ürünü halka sunmada bir takım zorlukla karşılaşıyor en önemlisi pazarlama yöneticisi bu teknoloji çağında yetişen genç pazarlamacıları anlayamıyor ve bu yüzdende yönetemiyor bir nevi gelişen dünyanın gerisinde kalıyor.seth godin ''meatball sundae'' adlı kitabının girişinde şunun der;"doğru olan şirket organizasyonunu yeni nesil pazarlamaya uyarlamaktır. Yeni nesil pazarlamayı var olan klasik şirket organizasyonuna uyarlayarak başarı beklemek haksızlıktır."  Görüyoruz ki gelişim sizde geliştikçe faydalı bir hal alıyor.Bu teknoloji tüm sektörleride etkisi altına aldı artık son bir kaç yıldır e-ticaretin ne kadar geliştiğini görüyoruz.Birçok alışveriş siteleri var,insanlar evlerinden çıkmadan istedikleri ürünü alabiliyor,bu da pazarlamanın bi unsuru aslında,ekip gelişen teknolojiyi kullanarak ürününü birçok tüketiciye kolay yoldan ulaştırıyor.e ticaretin bu kadar gelişmesi kendi aralarında bu sitelerin rekabetinede yol açtı,bir farklılık yaratmak için 3 saatte teslim,kargo bedava v.b sloganlarla isimlerini duyurmaya çalışıyolar yok olmamak için bir farkındalık yaratmalılar zaten.Bu sektör sadece üreticiye yaramıyor,yazılım firmalarına,kargo şirketlerine,sigorta şirketlerine de ekmek kapısı oluyor.üreticide dolaylı yoldan satışını arttırmış oluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder